Jest to jednocześnie ostateczna data realizacji wszystkich działań w ramach Osi 4 PROW, a więc do tego momentu zakończone powinny być również projekty realizowane przez beneficjentów działań wdrażanych przez LGD. Podpisana umowa opiewa na kwotę niemal 750 tys. zł, w ramach których oprócz kosztów bieżących przewidziane są również wydatki na kampanię informacyjną dotyczącą działalności LGD oraz szkolenia dla beneficjentów. Kampania informacyjna to między innymi udział w targach (najbliższe to III Międzynarodowe Targi Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki AGROTRAVEL w Kielcach w dniach 15-17 kwietnia 2011), współorganizacja festynów plenerowych, na których zachęcać będziemy do składania wniosków na działania przewidziane w LSR, a także wiele innych drobniejszych przedsięwzięć. To dzięki tej umowie nadal może funkcjonować biuro LGD, w którym wszyscy Państwo uzyskają informacje na temat konkursów ogłaszanych przez LGD, a pracownicy pomogą bezpłatnie wypełnić wnioski aplikacyjne.